Η εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και οι «έξυπνες θυρίδες»

 

Φωτογραφία: ArgolidasNews | «Έξυπνες Θυρίδες»

Το ηλεκτρονικό εμπόριο στις μέρες μας έχει αλλάξει πολύ και ιδιαίτερα μετά την μεγάλη καραντίνα που μας έκλεισε μέσα λόγω του κορονοϊού τον χειμώνα του 2020-2021, όπου άνθισε κυριολεκτικά καθώς οι παραγγελίες προϊόντων που έγιναν ηλεκτρονικά εκείνη την περίοδο αριθμητικά δεν έχουνε προηγούμενο.

Παράλληλα με το εμπόριο άρχισε πλέον να αλλάζει και ο τρόπος παράδοσης και παραλαβής των δεμάτων από όλες τις εταιρείες courier, οι οποίες προσπαθούν να γεμίσουν με έξυπνες θυρίδες όλη την Ελλάδα.

Τι ακριβώς είναι όμως αυτές οι «έξυπνες θυρίδες»

Οι έξυπνες θυρίδες λοιπόν αποτελούν στην ουσία μεγάλα ταχυδρομικά κουτιά μέσα στα οποία οι ταχυδρομικές εταιρείες για την παράδοση των δεμάτων μέσα σε αυτές. Κάποιες εταιρείες μάλιστα παραδίδουνε πλέον τα δέματα των πελατών τους αποκλειστικά και μόνο με αυτόν τον τρόπο.

Πως γίνεται οι παράδοση μέσα από τις «έξυπνες θυρίδες»

Για την παράδοση του δέματος μέσα από τις «έξυπνες θυρίδες», αποστέλλεται στον παραλήπτη- πελάτη από τις ταχυδρομικές εταιρείες μέσω ενός αυτοματοποιημένου ή μη email ή και ακόμα και με την μορφή ενός απλού μηνύματος sms στο κινητό του, με έναν κωδικό αριθμό τον οποίο και πληκτρολογεί ο παραλήπτης στην οθόνη των θυρίδων για να μπορέσει να ξεκλειδώσει την αντίστοιχη θυρίδα και να παραλάβει το δέμα του.

Επίσης σε πολλές «έξυπνες θυρίδες» υπάρχει και ενσωματωμένο το σύστημα πληρωμής με πιστωτικές οι χρεωστικές κάρτες pos για να υπάρχει η δυνατότητα στον παραλήπτη να πληρώσει εκείνη την στιγμή για να παραλάβει το δέμα του ώστε να μην χρειαστεί αν κάνει την πληρωμή κατά την διάρκεια της ηλεκτρονικής του παραγγελίας μέσω του διαδικτύου.

Φωτογραφία: euro2day.gr | Παραλαβή του δέματος από τις «έξυπνες θυρίδες»

Πως επηρεάζεται από το ηλεκτρονικό εμπόριο η λειτουργία σήμερα των καταστημάτων

Η μεγάλη αλήθεια λοιπόν είναι ότι το κόστος ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι σαφέστατα πολύ μικρότερο από το συνολικό ετήσιο κόστος του φυσικού καταστήματος μίας επιχείρησής, με αποτέλεσμα πολλοί ιδιοκτήτες καταστημάτων να προτιμούν αν το γυρίσουν το όλο concept της επιχείρησής τους στο διαδίκτυο και στο ηλεκτρονικό κατάστημα(e-shop), με ταυτόχρονο το κλείσιμο ολοένα και περισσότερο των φυσικών καταστημάτων, ακόμα και στην περιοχή μας και την άνθιση των ηλεκτρονικών καταστημάτων να βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και μάλιστα ραγδαία ως προς τον χρόνο υλοποίησής της καθώς τα eshops σήμερα φτάνουν κυριολεκτικά στο σημείο να ξεπηδούν μπροστά μας στην κυριολεξία το ένα μετά το άλλο.


Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη