Μπάμπης Αντωνιάδης για την Μαρίνα Ναυπλίου: Ας δώσουμε το δικαίωμα στα παιδιά μας και στα εγγόνια μας να έχουν την δυνατότητα να καταστρέψουν κάτι. Ας μην τα καταστρέψουμε όλα εμείς.

Φωτογραφία: Facebook Xaralabos Antoniadis


Η δήλωση που έκανε μεσώ του προσωπικού του λογαριασμού στο facebook, ο πρώην δημοτικός σύμβουλος Ναυπλίου με την «Άλλη Πρόταση», Μπάμπης Αντωνιάδης για το φαραωνικό όπως ο ίδιος λέει έργο για την κατασκευή της Μαρίνας Ναυπλίου.

«Μαρίνα Ναυπλίου.

Ας δώσουμε το δικαίωμα στα παιδιά μας και στα εγγόνια μας να έχουν την δυνατότητα να καταστρέψουν κάτι. Ας μην τα καταστρέψουμε όλα εμείς.
Η πρόταση κατασκευής αυτού του φαραωνικού έργου της μαρίνας στο Ναύπλιο είναι θέμα οπτικής και πολιτικών επιλογών. Πώς βλέπει το σήμερα και το αύριο της πόλης ο κάθε ένας από εμάς. Μια ανθρώπινη πόλη ή μια πόλη τουριστικό γκέτο. Αυτοί που επιλέγουν τη λύση του τουριστικού γκέτου, επιλέγουν μια πόλη με μικρά όρια. Μια πόλη που κάθε φορά, σε οποιαδήποτε κρίση (τουριστική, οικονομική, πανδημίας ) θα γονατίζει.

Φωτογραφία: Facebook Xaralabos Antoniadis


Το 2009 βγήκε το ΦΕΚ χωροθέτησης του τουριστικού λιμένα δηλαδή η χωροθέτηση της μαρίνας. (ΦΕΚ 192 /ΤΑΑΠΘ/ 30 -4-2009). Η άποψή μου, σαν εκπρόσωπος των παρατάξεων (Πρωτοβουλία Δημοτών Ναυπλίου ή της ΑΛΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ) ήταν ενάντια στο έργο της μαρίνας αυτού το τύπου που πρότεινε το ΦΕΚ. Στο master plan για το λιμάνι που συζητήθηκε το 2016 συμφωνήσαμε για τη δημιουργία αγκυροβολίου 66 τουριστικών σκαφών στο Π του Ναυπλίου όπως προτάθηκε από τον μελετητή, χωρίς να απαιτούνται οι τεράστιες οικοδομικές εγκαταστάσεις. (για αυτούς που λένε ότι ήμασταν πάντα αρνητές της ανάπτυξης…) Το έργο θα μπορούσε να είχε γίνει με 500.000 ευρώ. Ψηφίστηκε από το δημοτικό συμβούλιο αλλά δεν έγινε τίποτα.

Τι προβλέπεται να γίνει. Ας δούμε πίσω από τις μακέτες.
Φωτογραφία: Facebook Xaralabos Antoniadis

1. Να κτιστούν κτήρια 3.014 τετραγωνικών μέτρων τ.μ.
2. Να μετακινηθεί βορειότερα η λιθορριπή που υπάρχει σήμερα.
3. Να παραχωρήσουμε σε ιδιώτη χερσαία ζώνη 43.125 τ.μ. .
4. Να παραχωρήσουμε σε ιδιώτη θαλάσσια ζώνη 71.200 τ.μ.
5. Τα κτήρια έχουν ύψος από το επίπεδο των διαμορφώσεων 4.5 μ. συν το ύψος της στέγης (κεραμοσκεπής) που μπορεί να φτάσει και τα 2 μ.
6. Ένα κτήριο θα έχει ύψος 7.5 μ. συν την στέγη.
7. Θα μπορούν να φιλοξενηθούν 210 σκάφη
Σε όλα αυτά δεν πρέπει να ξεχάσουμε ότι στην περιοχή (μεταξύ δρόμου και λιμανιού) θα κτιστεί σύμφωνα με το Mastεr plan του λιμανιού και το Τελωνείο

Φωτογραφία: Facebook Xaralabos Antoniadis
Επιπτώσεις

Α. Περιβαλλοντικές. Όταν δεν έχουμε κάνει ποτέ μια μελέτη για τα όρια των ρύπων του Αργολικού κόλπου η κάθε Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων βλέπει ξεχωριστά το λιμάνι, την μαρίνα το υδατοδρόμιο. Με αυτό το τρόπο όλες οι μελέτες δεν βλέπουν πρόβλημα. Αντέχει ο Αργολικός κόλπος όλη αυτή τη δραστηριότητα; Οι ρύποι μιας μαρίνας δεν είναι καθόλου αμελητέοι.
Β. Ο υγρότοπος Ναυπλίου Ν Κίου και οι επιπτώσεις. Υπάρχει κάποιος που το έχει μελετήσει; Ας μην ξεχνάμε ότι δίπλα θα υπάρχει και το υδατοδρόμιο.
Γ. Αισθητικές. Η ομορφιά του ιστορικού κέντρου από την παραλιακή χάνετε.
Δ. Οι χρήσεις. 3.000 τ.μ. κτήρια τι επιπτώσεις θα έχουν στο ιστορικό κέντρο; Θα γίνουν BAR εστιατόρια κ.λ.π πως θα λειτουργήσουν σε σχέση με τις υπάρχουσες επιχειρήσεις;
Ας μην σκεφτούμε το κακό σενάριο να μην πάει καλά η επένδυση και να μας μείνουν αμανάτι τα 3.000 τετραγωνικά κτήρια.
Υ.Γ. 1 Κουτοπονηριά στις μακέτες για να είναι ωραίες στο μάτι έβαλαν στέγη με φύτευση ενώ το νομικό πλαίσιο προβλέπει στέγη….,
Υ.Γ. 2 ¨Όσο διαφωνώ με αυτούς που δημόσια και καλά κάνουν πανηγυρίζουν για την μαρίνα που θα λύση ή θα αναπτύξει τουριστικά ακόμα περισσότερο την πόλη, τόσο με εκνευρίζουν και αυτοί που δεν λένε τίποτα….»


Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη