Καφεστιάτορες από την Αρκαδία διαμαρτύρονται σε box και efood

 



Σε έγγραφη διαμαρτυρία εναντίον των πλατφορμών ηλεκτρονικών παραγγελιών φαγητού μέσω του διαδικτύου (internet),efood και box, για το μπλοκάρισμα των ηλεκτρονικών παραγγελιών τις προηγούμενες ημέρες στο οποίο προχώρησαν οι εν λόγω ηλεκτρονικές πλατφόρμες, κάτι που όπως φαίνεται δημιούργησε πρόβλημα στους καταστηματάρχες της εστίασης αφού σχεδόν τους μηδένισε τις παραγγελίες, προχώρησε ο Σύλλογος Καφέ-Εστιατόρων Αρκαδίας, εφιστώντας την προσοχή σε αυτές τις δύο πλατφόρμες έτσι ώστε αυτό να μην ξανασυμβεί.

Το περιστατικό αυτό συνέβη μετά την απαγόρευση της κυκλοφορίας των οδηγών delivery, λόγω του καύσωνα που έχει ήδη έρθει στην περιοχή μας.

Διαβάστε παρακάτω την έγγραφη διαμαρτυρία προς τις πλατφόρμες ηλεκτρονικών  παραγγελιών φαγητού box και efood, από τον Σύλλογο Καφέ-Εστιατόρων Αρκαδίας.


Σύλλογος Καφέ-Εστιατόρων Αρκαδίας
ΜΕΛΟΣ Ο.Ε.Β.Ε.Α., Π.Ο.Ε.Σ.Ε.

Προς
Πλατφόρμες παραγγελιοληψίας
EFOOD και BOX
Κοινοποίηση: MME


ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ


Αγαπητοί συνεργάτες,


Με αφορμή τη χθεσινή σας ενέργεια όπου αποκλείσατε στις επιχειρήσεις μας οριζόντια σε όλη την επικράτεια από τη δυνατότητας λήψης παραγγελιών από τις πλατφόρμες σας, θέλουμε να σας εκφράσουμε την έντονη δυσαρέσκεια και διαμαρτυρία των μελών μας.


Η εργασία διανομής κατ΄οίκον των προϊόντων (delivery), αυτές τις μέρες ορίστηκε από διευκρινιστική εγκύκλιο, όπου όριζε συγκεκριμένες προϋποθέσεις για τη παύση της.


Αυτές οι προϋποθέσεις αφορούν τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος και την υγρασία με βάση τις επίσημες μετρήσεις της ΕΜΥ.


Οι μετρήσεις αυτές όμως δεν είναι και δεν μπορεί να είναι ίδιες σε όλη την επικράτεια.


Εσείς βασιστήκατε σε ένα tweet και πήρατε μία απόφαση (χωρίς καμία προειδοποίηση) που έχει άμεσο αντίκτυπο στις επιχειρήσεις μας.


Αγαπητοί συνεργάτες, τα tweets δεν σταματούν τα λειτουργικά κόστη των επιχειρήσεων μας.

Επίσης….τα tweets δεν νομοθετούν!


Η εστίαση πρώτη έχει αποδείξει επανειλημμένα ότι σέβεται την νομοθεσία και προσαρμόζεται σε πολύ δύσκολες συνθήκες (βλέπε πανδημία, ενεργειακή κρίση), σεβόμενη την ασφάλεια των πελατών της και των εργαζομένων.


Με τη χθεσινή σας απόφαση εκτός της ζημίας που προκλήθηκε στις επιχειρήσεις μας, για επικοινωνιακούς λόγους κατά την άποψη μας και όχι για λόγους ουσίας που αφορούν στην ασφάλεια των εργαζομένων μας, δημιουργείτε ένα κακό προηγούμενο όπου στο μέλλον με ενδεχόμενες αιτιάσεις τύπου ‘‘tweet’’, θα κλείνετε ουσιαστικά τις επιχειρήσεις μας.


Τα τελευταία χρόνια, η εμπορική μας συνεργασία έχει μεταμορφωθεί σε σχέση μεγάλης αλληλεξάρτησης με τεράστιο όγκο συναλλαγών και εξαιρετικό όφελος, σαφώς και για τα δύο μέρη.


Οι επιχειρηματίες της εστίασης από τη μεριά τους ανταποκρίνονται και στηρίζουν αυτή τη σχέση ανελλιπώς, επενδύοντας στις επιχειρήσεις τους, ειδικά σε αυτούς τους καιρούς τους δύσκολους που διανύσαμε (πανδημική και ενεργειακή κρίση) όπου τα μέτρα τους οδήγησαν στο να βασίσουν μεγάλο μέρος του κύκλου εργασιών τους στη διανομή κατ΄οίκον των προϊόντων τους (delivery).


Ως εκ τούτου, σας παρακαλούμε από τώρα και στο εξής, τέτοιου είδους αποφάσεις να είναι απόρροια υπεύθυνων συζητήσεων με τα θεσμικά όργανα του κλάδου μας, όπου θα έχουν στο επίκεντρο την ουσία και το όφελος των σχέσεων μας, με παράλληλη μέριμνα για τους εργαζομένους μας τους πελάτες.

Για τον Σύλλογο Καφέ-Εστιατόρων Αρκαδίας


Ο Πρόεδρος
Αθανασιάδης Βασίλειος
Ο Γ. Γραμματέας
Σίδερης Σάββας

Με πληροφορίες από το kalimera-arkadia.gr

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη